Ett nytt familemedlem…

Heihei 🙂 

Mandag måtte vi avlive den siste katten vår. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at nå skulle jeg ikke ha flere katter. Men sånn gikk det ikke 😀 

En jeg kjenner fortalte i går kveld at han visste om en kattunge som skulle gis bort. Da var det gjort vettu og jeg sa vi ville overta henne 🙂 

I dag kom de og vi fikk ett nytt familiemedlem 🙂 

Ikke han her….Dette er Tassen. Han og jeg gikk en liten tur til brygga og rundt butikken. 

Her er hun som flyttet inn hos oss i dag

<3 Pia 4 mnd <3 

Nydelig lita frøken. Nå ligger hun og sover. Sliten etter å ha gått på oppdagelsesferd rundt i hele huset. Opp og ned trappa, under og over alt inventar, ut og inn av alle rom. Er det noe rart man blir sliten 😀 

Dagen i dag har vært god 🙂 Kjenner jeg må fyre i ovnene nå, det er kaldt. 

Håper du også har hatt det fint. 

Ønsker deg en fortsatt god kveld. 

Klemmer fra meg <3 

10 kommentarer
    1. julietalivstil: Takk skal du ha 🙂 Ja hun er veldig søt. Sliten og ligger og sover under bordet. Sove godt og drømme søtt når natten kommer 🙂

    2. Så søt liten pus! <3
      Så flott at dagen din har vært god!
      Jeg har kost meg med ungene mine. Vi var på Egon og tok en matbit! Sjelden det er bare oss tre og en gang i blant er det veldig kos.
      Sove godt, vakre! <3

    3. Ei_heks: Ei_heks: Hun er nydelig. Rolig og fin 🙂
      Så koselig å være sammen med barna. Har lyst på en Bergenstur til datter og barnebarn. Håper på en tur før vinteren kommer for fult 🙂
      Ha en god natt og søte drømmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg