Pelsdott og surdeig….

Heihei 🙂 

Hverdagen er tilbake, skolen er i gang 🙂 Godt å være tilbake til å stå tidlig opp. Selv om jeg ikke er i jobb så har jeg en regel for meg selv….Jeg skal stå opp sammen med han som skal på skolen og smøre matpakka..Det er godt å ha litt rutiner. Fort gjort at både mat og søvn sklir ut og døgnet snus hvis man ikke har noen regler 🙂 

Knut og jeg er oppe kl 6, bussen går kvart på 7. Litt for tidlig egentlig 🙂 Noen dager må jeg legge meg igjen, men det er ikke så ofte.  

Knut hadde vært i bursdag. Jeg gikk og møtte han i mørten..Fin halv måne og noen høyballer som lå slengt rundt på åker`n 🙂 

Tobias var syk og måtte avlives i sommer. I går fikk jeg se en pelsdott som lå på golvet. Så det var fra Tobias så lot det ligge. Koselig å ha litt av han i stua 🙂 Så kom Rune (eldste) og så på den..”har du sett at det er ett hjerte i den” sa han..Det hadde jeg ikke gjort. 

Jeg tenker Tobias har vært her for å gi Rune kjærlighet <3 

Knut lagde surdeig den 13 August…Har bakt ut ett brød av den før, men det hevet ikke ordentlig. Smakte veldig godt, men ble litt flatt og kompakt. I går bakte han ut ett til som har hevet til i dag….Dette ble kjempegodt 🙂 Han er ikke helt fornøyd ennå så vi tenker at 3 gangen da blir det perfekt 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 

Klemmer fra meg <3 

 

5 kommentarer
    1. Så flinke dere er, baker brød og greier 🙂 Det er jo kjempegodt da, og hever det godt blir det bra ja 🙂 Jeg ser det hjerte i pelsen ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg