Oslotur og god tur hjem…

I dag dro Tonje og jentene hjem til Bergen. Ole og jeg ble med til Oslo og vi møtte Stian. Jeg hadde ett ønske om å gå til mitt drømmested, og det gjorde vi 🙂 

Koselig og fin pynt…..Ta vare på livet ditt og gi det en klem <3 

Over og undersiden. Jeg er dårlig på å lese hva dyrene heter…Så denne heter bare slange 😀 Fin er den. 

Tror man kan se at jeg er i lykkeland 😀 Skulle gjerne lånt den med meg hjem. Tonje og Ole kjente på den. Mathilde 5 år hadde veldig lyst, men det var litt for skummelt 🙂 

Vi gikk til slottet. Mens ungene gikk en runde i parken så satt Ole og jeg og ventet i skyggen 🙂 

De to store vet om høydeskrekken min og sa jeg måtte ta bilde utfor trappa ved slottet….”Tenk om jeg kaster meg utfor” sa jeg 😀 Det gikk bra, jeg holdt meg på øverste trappetrinn mens jeg tok bilde 😀 Også gikk jeg tilbake til de andre. 

Så satt vi på Oslo S mens vi ventet på tog og buss hvert til vårt 🙂 

Lise Sofie, Mathilde og jeg fikk en sånn hver av Stian <3  Heldige oss 🙂 

Så dagen i dag har vært utrolig god…hele sommeren har vært utrolig god…Mange år siden sist. 

Håper du har hatt det fin å 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg