Nå er det så ryddig atte…

At de to største kom hjem på ferie nå var ikke dumt i det hele tatt 🙂 

Uten dem hadde vi ikke fått gått gjennom alt som fylte opp kottene og resten av huset…Er så glad de ikke er redde for å gi meg ett spark i rompa 😀 

Nå er det så oversiktlig og fint overalt….To kott, kjøkkenet, gangen og spisestua….De flyttet om, kastet og vasket 🙂 

<3 LYKKE <3 

Det var mange ting helt fra eldste på 29 var lita. Alle har tatt vare på det de husker og vil ha. Heldigvis vil de bare ha noen få ting. Det er ikke lurt å spare på alt mulig. Masse leker og ting de har lagd. Det er greit når de selv valgte hva de ville ha. Mesteparten ligger i esker i garasjen. 

Jeg har sitti og sortert mens de har bært frem og tilbake, opp og ned… De er fine..Hvis jeg var litt i tvil om ting skulle kastes så spurte de….”Når brukte du det sist” og “Har du tenkt å bruke det til noe”….Helt ærlig så visste jeg vel ikke at det lå der det lå. Så nei….jeg kom ikke til å bruke det….Da gikk det i søpla 😀 

Irriterende at man skal drive å samle på alt mulig..Man vet jo som regel at man ikke kommer til å bruke det til noe. Det er sjelden jeg kjøper noe selv. Men så er det kanskje noen som skal gi bort noe også spør de om jeg vil ha….Joda, klart det. Trenger det ikke akkurat nå, men en gang så kanskje…..Det blir ikke brukt til noe vettu 😀 

Nei er ett fint ord i blant…:)

Ny, ung energi smitter. Vi gamlingene har gjort en del vi å 🙂 

Nå er det bare oppvaska igjen. Den skal sambon og jeg ta selv, helt alene 😀 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Håper du også har noen som kommer hjem i blant og sparker deg litt i rompa hvis du har problemer med å rydde i det som sjelden er i bruk 🙂 Det kan være mange grunner til at det er vanskelig å komme i gang. Ta i mot hjelpen og gled deg over at noen bryr seg. 

Klemmer fra meg <3 

4 kommentarer
    1. Kan ikke samle på alt.. Vi kasta og ga bort mye da vi flytta fra hus til leilighet..Tatt vare på litt..og tatt bilder av noe 🙂 Ønsker deg ei fin ny uke :))

    2. annebe: Nei, man kan ikke det 🙂 Her var det mye ting og klær etter ungene. Vanskelig for meg å kaste, de er mye flinkere til det.
      Ta bilde av var en god ide. Det har jeg ikke tenkt på 🙂
      Ha en fin uke du også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg