God Tirsdag…

God Tirsdags morgen 🙂 

Håper dagen din ser ut til å bli fin. 

Sola skinner og himmelen er nesten helt blå. Fuglene kvitrer 🙂 Er meldt regn utover dagen her.  

Det summet noe veldig ved nypebuska i stad..Forsto ikke hva det  var og tenkte dette høres ikke bra ut 🙂 Så kikket jeg inn i ene blomsten. Ristet litt på den og fant ut at det var 4 humler inni….Jeg rista på blomsten og det for ut 3. Den siste ville ikke ut, og de 3 andre stupte inn igjen med en gang jeg slapp stilken 🙂 

Insektene mine og jeg ønsker dere en riktig god dag 🙂 

Nyt dagen og samle på små gode minner 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

2 kommentarer
    1. Margrethe: Det har ikke jeg sett heller 🙂
      Det var veldig bzzzzzz lyd og jeg trodde det var noe feil med strømmen inn til huset. Sto og lyttet også fikk jeg se at det var helt fullt inni den ene blomsten 😀
      Ristet på den og der kom det ut en etter en 🙂 Tok en liten runde så var det på hodet tilbake inn igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg