Hotell for de små ute…

Hei og god Onsdag 🙂 

Nå driver samboeren og pusser ned hagemøblene. De skal få rødfarge på seg 🙂 Skal ikke så mye til for å fornye litt. 

Jeg holder på inne og er litt husmor. Koste gulv og vaske klær. Koselig det 🙂 Skulle tømt skuffer og skap og fått kastet ting der å. Men gruer meg. Det er vanskelig å kaste ting. I løpet av sommere så…..da blir det gjort 😀 

I går kjøpte vi insektshotell 🙂 

Jeg sa vi skulle henge det ved kjøkkenvinduet på verandasiden. Men da sa samboeren nei 😀 Han og gutta er absolutt ikke glad i alle insektene, og i hvertfall ikke de som flyr, summer høyt og muligens kan stikke 😀 Jeg synes bare de er koselige og tenker….så godt de er her, nå er det sommer 🙂 

Hotellet fikk en plass på andre siden av huset der vi ikke er så ofte. Tror kanskje det var bedre å, der er det masse løvetann og annet “ugress” som de kan kose seg med mens de er på hotell 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin dag og en god kveld 🙂 

Ta godt vare på deg selv. Husk at for noen er du veldig mye verdt og noen er glad i deg 🙂 

Klemmer fra meg <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg