Tur til Kongsberg og sykehuset…

Hei hei…

Vært en tur i Kongsberg. Måtte kobles til 24 timers hjertemåling. Hjertet har lenge vært veldig urolig og slått hardt og ujevnt. Regner med at det bare er nerver som prøver å skremme litt 🙂 Men det er godt legen tar det alvorlig og ordner undersøkelse. 

Er fortsatt ikke glad i denne brua. Fysjamei….Er ikke bra med katastrofetenking når man må over sånne. Eller under for den saks skyld. Detter den ned så er det det samme om man er over eller under 😀 

Helt vindstille…ca 30 pluss…Ække værst det til å bare være vår ennå 🙂 

Datter og barnebarna (5 og 8 år) gikk Stoltzekleiven i Bergen for ikke lenge siden….rundt 800 trappetrinn….Er ikke like mange opp til sykehuset….Men trapp er trapp sier jeg 😀 

Kongsberg Knutepunkt…

Man er ordentlig på landet når sauene står og kikker på de rare dyrene som suser forbi i rare bokser 😀 

Boksen kjørte videre og severdigheten til sauene forsvant….

Kuene var ikke så interessert. Kanskje det var litt for varmt for dem. 

Nå sitter jeg og venter på at hjertet skal vise hvordan det bruker være. Men nei da…Det er så rolig atte, usikker på om det slår i det hele tatt 😀 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld, kos deg der du er 🙂 

Klemmer fra meg <3 

 

5 kommentarer
    1. Veldig bra å få sjekket ting som man er litt bekymret for. Håper det ikke er noe alvorlig. Tenkte jeg skulle si fra om at når jeg kommenterer hos deg, så kommer ikke svarene tilbake til meg. Jeg ser du har svart, når jeg gikk inn til deg, men de kommer ikke opp som svar hos meg hvis du skjønner hva jeg mener. Det var også så mørk skrift på svart bunn at jeg klarte ikke lese hva du svarte 😮 På et innlegg jeg kommenterte på tidligere. Tenkte det var greit å si fra om det med at svarene ikke kommer tilbake til meg, kanskje det gjelder andre også…?

    2. frodith: Ja det er godt det blir det. Kjenner jeg blir stresset når det slår ekstra hardt. Det hjelper jo ikke 🙂

      Jeg byttet om til hvit bakgrunn. Synes teksten bedre nå. Og får du frem svaret nå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg