Plante tomater…

Hei igjen 🙂 

Det var vårdag i butikkene her for en stund siden. 

Da sto det ei dame der og solgte tomatplanter. 

Vi kjøpte 4 forskjellige. 

To røde, en gul og en stripete 🙂 Plantet to og to i potte så blir det små busker med blandede tomater som vi kan kose oss med. Håper jeg da 🙂 

Sådde tomater for noen år siden selv. Det ble en del planter så jeg ga noen til sønnen min…..Det ble ikke så store avlingen den gangen. Han fikk frem en tomat 😀 Jeg ingen. 

Så nå håper jeg disse her vil gi oss i hvertfall noen så vi alle kan få smakt på dem 😀 

Ønsker deg fortsatt en fin kveld 🙂 

Klemmer fra meg <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg