Det knupper seg….

God morgen 🙂 

I dag kom jeg meg opp kl 7…selv om minstemann ikke skulle på skolen. Han har hatt feber og vondt i hodet noen dager. 

Kikket rundt på blomstene mine nå og fikk se at det knupper seg både her og der 🙂 

Lykke…..<3 

 

Kaktusene..Jeg tror det er Novemberkaktuser, de blomstret da. Og nå står de med knupper igjen 🙂 

Denne kjøpte jeg til påske i fjor. Har bare stått bak gardina og nå kom den jammen meg med blomst igjen. Bare denne ene stilken, men den er en gledesblomst i fineste fargen 🙂 

Mor spurte da hun var her i påska om Lilja blomstret der den sto. Står litt mørkt og nede på golvet. Nei det gjør den ikke, får flytte på den når jeg finner plass sa jeg da….Nå fikk jeg jammen meg se at den har knupp den å 😀 Så ja mor den blomstrer der den står 😀 

Denne har også kommet igjen fra i fjor sommer 🙂 

Flere orkideer har også blomster og knupper….En god følelse å se de trives og deler fargene og varmen de gir med oss menneskene som bor her 🙂 

Nå ønsker jeg deg en god dag i dag og håper du får sol og fint vær. At du finner småting å glede deg over 🙂 

Husk at det er de små tingene og ordene som kan gi mest mening og størst forandring.  Kanskje ikke med en gang, men når man får tenkt seg litt om. 

Samle på gode minner. 

Klemmer fra Hanne <3 

 

4 kommentarer
    1. Kan ikke si det samme her. Jeg glemte å informere sønnen, som passa hus og hund, om at han måtte vanne plantene. Så her lå de vannrette alle som en! Så da ble det ganske tomt i vinduene for å si det sånn. Ikke noe livreddende innsats kunne redde det der … kjipt.

    2. Unni: Usikker på om det er min skyld 🙂 De får vann når de roper etter det. Aldri gjødsel. Men får større potter og mer jord når de vokser ut av der de bor 😀
      De er nok litt trassige og skal vise at de ikke er avhengig av meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg