Winterwonderland…

Hei igjen. Lenge siden sist 🙂 

Håper alt er bra med deg og dine. 

Nå begynner Tigeren å bli lei snø og kulde. Ikke noe moro når man bare kan gå der det er måket og man fryser på potene 🙂 Fysj. 

Syrina har fått seg en knekk etter at snøen raste fra taket. Er spent på hvordan det ser ut når snøen smelter og vi ser hele buskene igjen. 

Pilfinken er nesten usynlig i Jasmin som også har lagt seg helt ned på bakken. 

Sånn kan det gå når det raser fra taket 🙂 Eldste sønnen hadde vært borte og vi hørte han gikk i døra. Så hørte vi det buldret på taket og at det var mye som raste. Var litt usikre på om han hadde kommet seg inn. Heldigvis hadde han det. For ute fast i is og snø lå både planker og takstein. Tror det bare er fra det lille taket over døra. 

Flaggspetten koser seg. Både med mat og karusell 😀 Nøtta snurrer rundt og rundt. 

Utsikten fra kjøkkenvinduet. 

Jeg må si jeg synes det holder med snø. Nå kan det holde seg sånn det er nå frem til Mars/April. Ikke kaldere og ikke mer snø, det ville vært topp 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Fredagkveld og en god helg 🙂 

Klem fra meg <3 

4 kommentarer
    1. Så kos å se deg her igjen. Har savnet deg!
      Jeg elsker snø, men ser hvorfor du tenker at nok er nok.
      Ha en god helg, vakre! Ta vare på deg og dine. Klemmmmmm <3

    2. Ei_heks: Jeg var veldig glad i snø før, men det har forandret seg etterhvert som jeg blir eldre 🙂 Er mest glad i vår og høst nå. Ikke for varmt og ikke for kaldt 🙂
      Ha en fin kveld og kos deg <3
      Klemmer fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg