Julegave som gir fred i sinn…

Samboeren har hentet julegaver som har ventet på å bli hentet siden før jul 🙂 

Denne her var akkurat det jeg trenger 🙂 

Fikk fine ting som ga meg mye på julaften og i dag. Men jeg må si at denne puta her fra søsteren til samboeren gir mest 🙂 

Jeg trenger en påminnelse om å legge bort tankene om dagen. Er ikke noe flink til å huske det selv. Så denne her er helt super. Kjenner den kommer til å bli brukt 🙂 

Ett sted jeg kan hvile hodet og stenge tankene ute..

Der det liksom er lov å gjøre det. På en måte en tillatelse fra noen til å hoppe av verden litt og la den gjøre som den vil. Mens jeg kan legge hodet ned, lukke øynene og ikke bry meg 🙂 

Tusen takk…..denne trengte jeg <3 

 

7 kommentarer
    1. Ei_heks: Hei 🙂 Nei det er ikke så ofte. Gått tom for noe å legge ut 🙂
      Håper alt er bra meg deg.
      Ha en god natt og en fin dag i morgen. Klem 🙂

    2. Såder. Det ser du om du stikker innom en tur.
      Men det er livets gang og jeg har jo fått beholde henne lenge.
      Klemmmmmer til deg også! <3

    3. Ei_heks: Var inne og leste nå. Det er trist. Men som du sier. Dere har hatt hverandre lenge og gitt hverandre gleder og trøst. Ta godt vare på minnene.
      Tenker på deg. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg