Middag og frukt…

Ringte på døra her en kveld og det var en koselig fyr fra Adams matkasse…Jeg ble veldig glad for har hatt lyst til å prøve det. Når jeg spør de andre her i huset hva de har lyst på til middag så er ofte svaret…..Mat….

Når man er litt matlei, ikke er så kjempeglad i å lage mat og ikke liker å gå på butikken…..Da er det ett forferdelig dumt svar 🙂 

Vi har kort vei og masse tid så det er ikke derfor jeg har lyst til å prøve. 

Jeg trenger bare litt hjelp med å variere. 

Veldig fornøyd med fruktkassa. 

Litt usikker på mengden pr.pers her. Men det er sikkert regnet ut hvor mye man skal ha..Blir kanskje slutt på all restematen i kjøleskapet og matsøpla. Jeg er fæl til å lage alt for mye. 

Gleder meg til å lage middag i morgen nå. Da blir det fisk. Eldste tåler ikke fisk så han får velge seg noe annet. Han er blitt flikere i det siste og har litt mer forslag enn….mat…..:) 

Ha en fortsatt fin kveld 🙂 

Klem fra meg <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg