1. juledag….

En positiv ting med at unga er blitt store er at man ikke trenger holde så veldig på tradisjonene lenger….Eller på klokkeslettene tradisjonene skjer på er vel riktigere 🙂 

Det skal være sen frokost 1. juledag. Men i dag ble den litt vel sen her. Vi lå lenge, vasket opp og ryddet litt før vi fikk satt oss til bords. Det er så koselig å sitte lenge ved bordet sammen med gutta og samboer. Varmer ett mammahjerte godt det 🙂 

Fant en fin kubbe i vedkassa for noen dager siden. I dag fant jeg noe gammel julepynt som jeg limte på…

Eldste sønnen fikk puzzlespill som de begynte på…

Ellers skjer det ikke noe her i dag…Nå skal jeg varme oboy og ha i noen minimarsmellows til gutta. Fikk spørsmål om gløgg, men det glemte vi å kjøpe. Er ikke noe glad i det sjøl så da kan jeg jo ikke gå rundt og huske på det 🙂 

Ha en fortsatt fin kveld og nyt resten av juledagene. Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. 

Klemmer fra meg <3

7 kommentarer
    1. Høres kos ut. Jeg har vært på julefrokost med familien i dag og kost meg med trollungene. <3
      Ta vare på deg selv, vakre. (vet jeg ikke behøver be deg ta vare på de rundt deg)
      Ha en fantastisk juletid!
      Juleklemmmmmmm kommer fykende med vinden

    2. Ei_heks: Så koselig 🙂 Hadde de 3 sønnene mine her. Datteren og barnebarna feiret i Bergen. God nyttårshelg til deg og dine.
      Klemmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg