Jeg og meg en frossen Lørdag…

Hei og god kveld 🙂 

Tur langs Lågen på vei til butikken. 

Noen vil ikke gi seg selv om kulda er kommet…..

Det er noe med hvite benker, skygger og speilbilder i vann….

 Øve litt mer på sånne selfier tror jeg 😀 

Noen hadde lagt igjen kjærlighet på veien i dag <3 

En busk full av frosne roser i en hage….

Det står velkommen. Men ser ikke ut som vi mener det helt der det står midt i ugress og visne Stemor 🙂 

Kong vinter viser styrke og har satt sine spor så vi vet han er på vei….

Vi er fortsatt like heldige som før og jeg er like takknemlig for at jeg bor her jeg bor 🙂 Vi har alle verdens fineste kunstverk rett utenfor døra. Det er bare å åpne den og kikke ut og kanskje gå noen skritt så er vi omgitt av den <3 

Langt inne i meg så bor jeg. Og jeg ønsker å løpe ut hver morgen. Strekke armene i været og suge til meg alle nye inntrykk. Den friske, kalde luften. Kjenne den puste på meg og gjøre meg kald og lykkelig. Åpne øynene og snurre rundt. Ta til meg alle nye ting som har skjedd i løpet av natta. Kjenne regn og snø på huden. Rope og synge ut gleden over å være til og over å være akkurat her jeg er akkurat nå….:) 

Sånn er jeg….

Men…

Jeg bor inni meg…..Langt inni. 

Meg beskytter jeg. Er redd for at jeg skal bli sett og hørt. At farene meg har lært er overalt skal skade jeg. At jeg skal forsvinne for meg. Meg pakker jeg inn i seg selv. Langt bort fra verden. 

Jeg prøver å fortelle at jeg er blitt sterkere. At jeg vil ut, vise hvem jeg egentlig er. At meg kan slippe litt opp og la jeg oppleve verden. 

Jeg er fanget i meg. 

Jeg er blitt sterkere og meg begynner å slå sprekker. Lys og varme slipper forsiktig inn til jeg og gjør jeg enda sterkere. 

Jeg håper at en dag vil muren meg har bygd rundt jeg rase og jeg og meg kan gå ut i verden sammen…..hånd i hånd. Se verden sammen og en dag så kanskje jeg og meg kan bli ett. 

At de to som slåss inni kroppen min…..jeg og meg…En dag blir de ett og sjelen min blir hel…..

At jeg og meg tilslutt blir til HANNE 🙂 

Noen rare tanker en Lørdag kveld 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 

Ta vare på deg selv og de rundt deg….

Husk at små ord og handlinger kan få store konsekvenser. Så ikke gjør noe du kommer til å angre på resten av livet. 

Klemmer fra Hanne <3 

4 kommentarer
    1. Har du skrevet det diktet (eller hva jeg kan kalle det)?
      Det var sterkt og sårt på en gang! Og veldig vakkert! <3
      Og så synes jeg du skal unne resten av verden å bli kjent med Hanne! <3
      P.S.: fine bilder også

    2. eiheks: Så koselig å høre 🙂
      Ja jeg har skrevet det. Det var egentlig bare noen følelser som kom mens jeg skrev.
      Jobber veldig med å finne frem til jeg langt der inne i meg 🙂
      Takk skal du ha for god kommentar <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg