Midt i uka…

God formiddag 🙂 

Klokka er blitt 10 og Kjøttmeisen har vært på viduet flere ganger og sagt i fra at “det er tomt for brød her ute…Skal du snart komme ut med mer. Vi er sultne og venter på frokost” 🙂 

Det er kaldt i dag. 

Det kan hende Kjøttmeisen ser inn og sier den vil inn i varmen å 🙂 

Ute viser frosten seg om morgenen nå. Bakken har fått ett fint teppe av høstblader. 

Ripsen henger fortsatt på buskene. Det er bare jeg som spiser litt, så jeg gidder ikke plukke alt. Tenker det er sikkert noen fugler eller andre dyr som kanskje vil ha noe å kose seg med. Så de får henge 🙂 

Ikke mange bladene igjen på Jasmin og pæretreet nå. 

Ønsker deg en fortsatt fin dag og håper du får gjort noen ting du har lyst til å gjøre mellom alt du må gjøre 🙂 

Kos deg der du er og samle noen gode minner. 

Klem fra meg <3 

6 kommentarer
    1. Nå var det lenge siden jeg har sett noe fra deg. Savner de hyggelige innleggene dine når det blir lenge mellom dem.
      Ta vare på deg selv og dine. Både de på to og de på fire bein.
      Klemmmmmmmm :))))

    2. Ja nå er det nok ingen vei tilbake – vinteren gjør sitt inntog. Her har det snødd i flere dager, og vi har måttet måke gårdsplassen og veien. Men det er jo vakkert, da =) Flotte bilder =) Ha en riktig god dag videre =D

    3. Ei_heks: Ja det hender jeg går litt tom og føler meg litt i veien. Da blir det veldig stille en stund 🙂 Men plutselig letter det og jeg er tilbake…
      Koselig å høre at du savner innleggene <3

      Klemmmer

    4. Helene: Har heldigvis ikke snødd her ennå. Men er litt surt. Vinteren er utrolig fin egentlig. Det er nok bare alderen som har satt seg i kroppen så den ikke liker seg når det er kaldt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg