Tur til skolen…

Hei og god kveld 🙂 

Hvordan har dagen din vært? 

Jeg har hatt Fredagsfølelse i dag…det var litt skuffende å komme på at det er en dag igjen før helgen kommer 🙂 

Det var samtaletime på skolen i dag…Så da måtte jeg ut og gå en tur. Det var fint vær og jeg hadde god tid….den brukte jeg til å se etter “bilder” som lå langs veien og ventet på å bli foreviget 🙂 

Fin utsikt oppe ved skolen 🙂 

Gledesfargen min lå blant fine høstblader og lyste mot meg da jeg kom frem 🙂 Det man skal som er litt skummelt er ikke så farlig når man bruker litt energi på å finne en farge man liker som gir glede….Fyll hjertet med fargen din og la gleden slippe til. Ta det med deg inn i det du synes er skummelt. Kanskje det skumle farges av gledesfargen din og det kjennes ikke så farlig lenger 🙂 

Deler igjen dikt jeg la ut i ett tidligere innlegg 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en fredelig natt….Ta med deg noen gode minner inn i drømmen. 

Klemmer fra meg <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg