Oslotur igjen…

I dag har vi vært på en tur til Oslo igjen 🙂 

12 ukers kontrollen av bena til sønnen. Alt var fint og det er nesten grodd. Godt å se bildene fra før den første operasjonen, skru inn plate i begge knær for å rette opp hjulbenthet og få kneskålene til å ligge der de skal 🙂 Og de to andre operasjonene der de knakk lårbeina og vrei dem i riktig posisjon…

Nå ser vi at lårbeina (skjellettet) er nesten helt rette og knærne er der de skal over fot og ankel 🙂 Jeeej, for det…Fortsatt vondt i hoft og under kne, men det går nok over når han får såler neste mnd og han får jobbet mer med muskelen som er stram. 

Nytt og gammelt, rett og vrang 🙂 

I dag tok vi Grenlandsekspressen til Oslo. Orket ikke den lange turen med pasientreiser. Da hadde vi mått reise herfra 615 for å rekke bussen i Kongsberg kl 7. Nå dro vi 750 i stedet og brukte bare 1 time i stedet for 2,5…Møtte eldste sønnen på bussterminalen og tok T-banen. Fikk en fin liten spasertur til Riksen 🙂 Det er fint i Oslo, trives der og det hadde ikke gjort meg noe å bo der 🙂 

Høsten var i Oslo og pyntet den grå bakken med fine farger 🙂 

Vi tok trikken tilbake til sentrum. Godt å ha med seg eldste sønnen som bor der og er litt mer kjent enn meg. Mange år siden jeg ferdes i byen og var litt kjent. Når det er buss for trikk og man må av og på og ikke kjenner gatene. 

Vi var sultne alle 3 og gikk innom Oslo city for å spise lunsj.

Veldig god mat, og ikke så dyr. Går an å gå innom der å spise, selv om vi ventet en stund på maten 🙂 

Endelig hjemme igjen…Dagen ble ikke så lang når vi tok den bussen tur/retur. Dro 750 og var hjemme 1430…:) 

Samboeren lagde middag i dag og den ble kjempegod…..Nakkekoteletter stekt i fløte i langpanne. Poteter, grønnsaker og surkål….I dag har jeg jammen meg kost meg…..hele dagen 😀 

Lykke i ett mammahjerte og samboerhjerte….Kan man ha det bedre 🙂 

Håper dagen din har vært god også og at du har mange gode minner i hjertet du kan ta frem når du trenger en oppmuntring 🙂 

Ta godt vare på deg selv. 

Klem fra meg <3 

 

7 kommentarer

Siste innlegg