Denne er jeg glad i…

Denne måtte vi teste vettu når jeg så reklamen. Fant den på Ali express til 31.07 svenske kroner:) 

De jeg bor med mener jeg absolutt ikke burde få lov til å bruke skarpe kniver…..Tror det har noe med konsentrasjonen når jeg driver med matlaging 😀 Det har lett for å gå utover fingrene og plaster/bandasje er ett must her i huset 😀 

Jeg var så fornøyd da denne kom i posten og mente at nå skulle jeg ikke skjære meg mer…….

“Nåja” kom det fra alle 3…..

Hrmff….forstår ikke hva de mente med det D 

Har brukt den noen ganger og alle 10 fingrene er uten plaster…..så det så….

I kveld skar jeg opp 2 hele løk…og jeg rakk ikke begynne å grine en gang før jeg var ferdig med alt 😀 

Anbefales hvis du synes det er kjedelig å dele opp salat og annet…Fyll den med det du skal spise og del opp alt på en gang…Enten i skiver eller i små biter…

9 kommentarer

Siste innlegg