Fredag og høstferie…

God Fredag 🙂 

I dag har vi vært ute og styra litt 🙂 Ved skulle inn i skjulet. Paller skulle lempes på plass der de skal ligge og annet småtteri skulle flyttes på. Noe utenifra og inn og annet innenifra og ut 🙂 

Da er det godt å være flere…..også så koselig det er 😀 

Eldste sønnen kastet inn ved i skjulet. Sambo og jeg fikk gjort det andre. Yngste sønnen sluttet tidlig på skolen i dag og var hjemme ved 11 tiden. Da rakk han akkurat å være med på å få den siste veden inn…Heldige han D 

Kommer to pallet til om ikke lenge. Så de blir ikke arb.ledige i helga noen av dem 😀 

Jeg fikk tatt noen bilder mens jeg så på at de jobbet seg ferdige 🙂 

Har ny tlf. Samsung S8 +…Tester kamera ennå, og er veldig fornøyd. Klarere farger enn på den jeg hadde. 

Disse her har jeg alltid revet opp og kastet med en gang de har vokst opp innimellom syrina….I år har jeg ikke giddi styre med det. Og jammen meg så oppdaget jeg at de har jo blomster jo…:) Skal ikke hive noe jeg tror er ugress, uansett hva det gjelder i livet……Det kan vise seg å være noe vakkert og skjørt som man kan glede seg over etterhvert 🙂 

Se så fine blomster på det jeg trodde bare var ugress og plagsomt 🙂 

Fuglene har fått mat. Trenger litt ekstra fra nå og fremover. 

Smakte på en pære, nå var den veldig god. Bare så synd det er så mye harde klumper i dem. Men det er visst sånn de skal være…Koser meg med det rundt klumpene 😀 

Naboen har så fint høsttre i hagen…..Nyter synet av det gjennom kjøkkenvinduet mitt 🙂 

Kjenner på det nå at jeg ikke gidder dette med at kroppen blir eldre og svak…Fy så irriterende 😀 

Forrige dagen skjedde det noe i foten som gjorde at i går greide jeg nesten ikke tråkke på den…De jeg bor med ville absolutt at jeg skulle til legen med det. Men….Man skal ikke få så vondt bare at å reise seg fra sofaen og tråkke på golvet…Så jeg mente det kom sikkert til å gå over etter en stund…

Fikk rett jeg. Måtte låne krykkene til sønnen i går, i dag er det bare vondt innimellom og jeg kan tråkke på det. Uten krykker 😀 

Kan ikke fly ned døra hos legen for ingenting 😀 

Ryggen tålte ikke pallebæringa i dag. Så nå er det den som krangler….Er det mulig….Tenk om hjernen kunne være med på den aldringsprossessen kroppen går gjennom. Og forstå at man kan ikke gjøre alt man gjorde for ikke så lenge siden lenger. Noe må man overlate til de som fortsatt er sterke….

Jaja…

Skal ikke klage. Det er første gang ryggen sier ifra. Så jeg er veldig fornøyd med den 😀 Tenk den har holdt ut med alt jeg har gjort og med vekta mi i snart 51 år…Tusen takk til den. Syns den har lov til å si i fra at den er sliten og lei av feil løfing og mye ekstra og bære på 😀 

Håper du har hatt en fin dag og at du har planer om å kose deg i helga…..Og i høstferien. Vet ikke om den er lik over hele landet. Men har du den ikke nå så får du den vel litt senere 🙂 

Ta godt vare på deg selv. Se deg rundt. Både ute i naturen og hjemme hos deg selv. Plutselig er det noe der som gir deg en god følelse og glede i hjertet….Ta vare på det minnet og ta det frem en dag som er litt grå og trist 🙂 Varm deg på det da. 

Klemmer fra meg <3 

 

6 kommentarer
    1. Herlige Hanne. Så kos å lese og så fine bilder. <3
      Men noen ganger er det lurt å ta en tur til legen! *ser strengt på*
      Ha en flott helg med dine! Klemmmmm

    2. frodith: Tusen takk 🙂 Det blir koselig med en Bergenstur. Det har jeg lyst på å 🙂 Besøke datter og barnebarn..Blir nok en tur på meg snart å 🙂
      Kos deg og nyt ferien…og høsten.

    3. eiheks: Takk for det <3

      Jeg har vært flink i det siste og fått sjekket det som kan sjekkes tror jeg..Venter på svar på ct 🙂

      Klemmer 🙂

    4. Nydelige bilder. Greit å få veden i hus før vinteren er her, vi er visst litt treige, men er enige i at vi må få bestilt i det minste. Haha. Ønsker dere ei fin helg.

    5. Marit: Ja det er godt…Det bruker skje veldig sent her å, både pga lite penger til å kjøpe. Og med det å få tatt opp tlf og ringt for å bestille 🙂 Plutselig er kulda her og det begynner å haste.
      Men i år har jeg litt bedre råd..og har vært mye raskere. Så nå ligger det masse i skjulet og venter på kulda 😀

      God helg til deg og dine å.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg