Tur til Drammen sykehus og middag…

Hei. 

I dag har jeg vært på Drammen sykehus. Skulle egentlig ta en test av ei blodåre i tinningen. Grøss, det fristet ikke 🙂 Fikk en tlf før i uka om at de ville undersøke meg på reumatologen først…Kanskje jeg ikke trengte kuttes i 🙂 

Dette er fordi senken er så høy. 

Sitter og venter på å komme inn til legen. 

Ei veldig koselig dame som undersøkte nesten alle ledd med å klemme og med ultralyd. Og hun sendte meg til å ta blodprøver..Skal ta CT til uka og hvis hun ser noe hun ikke liker på de bildene så må jeg videre til MR….Hun så på eksemen jeg har i nakkegropa (nå) og hodebunnen. Og sa det var psoriasis. Har hatt det i mange år, men tror ingen lege har snakket om psoriasis før. Har i ørene også. 

Da ville hun sjekke nakke og rygg ordentlig. Det kan følge nakke/ryggleddgikt med det visst…..

Jeg tror ikke det er noe sånt…..

Men når man kommer opp i årene sånn litt over 50 så er det helt greit å bli sjekka ordenlig både her og der 😀 

Hun var helt sikker på at jeg ikke har betennelse i blodårene…så JIPPI….Likte begrunnelsen….Jeg var for ung 😀 

Bussen kom og den fraktet oss hele veien hjem…:) 

Home sweet home…..<3 

Også var det middagen da…..Det var ikke like moro. Kjøpte med oss grillet kylling. Da jeg skulle varme den opp så fikk jeg se det var grønn væske i posen …Det skal det ikke være. Åpnet kyllingen og der var det ikke no pent inni….Usj…

Leverte den tilbake til butikken og det blir spaghettirester og brødskiver i stedet til middag 🙂 Og sendte mld til Unil….Så er det no farlig så har i hvertfall jeg gjort det jeg kan for å avverge “en katastrofe” 😀 

Dette var min dag…Litt av den i hvertfall 😀 

Håper du har hatt en fin dag og fått gjort noen “har lyst til å gjøre ting” innimellom alle “må gjøre ting” 🙂 

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. 

Hvis du skal ut på fest og moro så husk å bruke hue…Ikke si eller gjør noe du vil angre på resten av livet….Små ord og handlinger kan få store konsekvenser. 

Klemmer fra Hanne <3 

1 kommentar
    1. Du har alltid så god slutt på innleggene dine Hanne! <3
      Jeg har utfordret frykten min i dag. Du kan lese om det i Uhemmet selvskryt! Jeg er kjempestolt av meg selv.
      Håper du får en god natt og en flott lørdag!
      Natteklemmmmmm fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg