Nyt kvelden….

Hei og god Onsdag ettermiddag 🙂 

Har ikke så mye å skrive om om dagen, så det blir bare noen bilder. Men har i hvertfatt kommet meg utenfor døra i dag og var med sambo på butikken. Helt bort til Kiwi. Ikke så lang tur, men det er lenger enn til Spar…Så da vet dere det 😀 

Noen gamle og noen nye bilder. 

Denne her måtte være litt fotomodell før den fikk lov til å forte seg bort 🙂 

Sønnen og jeg satt og ventet på at taxien skulle komme og hente han i dag tidlig…Da fikk vi se en kikker som satt ute på bordet og så på oss 🙂 “Vææær så snill å slipp meg inn a…Jeg vil ha frokost” 🙂 

Her har Mary Poppins vært…Tror hun kræsjlanda fordi hun ikke fikk opp paraplyen 😀 

Med dette ønsker jeg deg en fortsatt fin kveld 🙂 

Klemmer fra meg <3 

6 kommentarer
    1. Mange fine bilder! 🙂 Jeg har ikke kommet meg ut av døra i det hele tatt jeg, ikke en gang ut til postkassa. Men i morra kommer forhåpentligvis nok en dag, kanskje blir den bedre. 😉

    2. solliv: Takk 🙂 Ja han må først ut en liten tur når vi står opp. Også er det og spise frokost..Skal ikke så mange minuttene til før ventetiden på at døra skal åpne seg blir veeeldig lang 😀

      Jeg tror hun prøvde å slå den opp, men ikke fikk det til stakkar….Ser ut som hun holder den i hånda i det hun lander…Huff..:D

    3. Marit: Uff, det er ikke noe moro. Har hatt mange dager jeg bare har vært inne jeg å. Det går i perioder. I dag var en grei dag, så da fikk jeg til å bli med på butikken….Og jeg gikk og møtte sønnen etter trening….Veldig fornøyd med det 🙂

      Sant det. Det kommer en dag i morgen å…Den kan bli mye bedre enn dagen i dag og de før denne. Krysser fingrene for det 🙂

      Lykke til med morgendagen og ha en fortsatt fin kveld 🙂

    4. Sender deg er stor klemmmmmmmm. <3
      Takk for at du deler de fine bildene dine. Kanskje du skulle være med i Robert's fotokonkuranse)?
      Du finner ham via et av blogginnleggene mine.

    5. Ei_heks: Klemmer tilbake <3

      Så moro. Deltok med en gang vettu 😀 Takk for at du fortalte om konkurransen.

      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg