Fluer…

Hallo og god kveld 🙂 

“Var det noen bilder ute i dag å” sa samboer da jeg satte meg ned etter en bitteliten tur ute 😀 

Ja, det var det. Og det er ikke min skyld at det er bilder samme hvor jeg snur meg ute….De bare er der og venter på å bli foreviget….

Sånn er det bare 😀 

Se….

Jeg kan ikke noe for at høsten har så fine farger og ligger der og ber om å bli fotografert….Eller at fluene har samlet seg i nyperosa og ropte “se på oss”…:D 

Med det ønsker jeg deg en fortsatt fin kveld 🙂 Håper dagen din har vært god. 

Klemmer fra meg <3 

5 kommentarer
    1. YÆK! De med fluene var bare rå! Og ekle! LOL
      Det i sort/ hvitt var bare fantastisk! Så flink du er!
      Ta vare på deg selv og dine, vakre!

    2. Ei_heks: Oj, fikk se nå at jeg henger litt etter med å lese kommentarer 🙂 Trodde jeg hadde gjort det og sagt takk jeg…

      Jaja, takk for fin kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg