Har hatt en drømmedag i reptilparken…

Dette har jeg drømt om siden den åpnet i Oslo for 15 år siden. Endelig fikk jeg mulighet til å dra dit 🙂 

En type Pinnedyr…

Edderkoppen hadde gjemt seg. Tror den lå inne i alt vevet. 

Denne var fin da 🙂 

Tenk å få holde en sånn 🙂 

Den må jo være elskelig…Har hjerter på ryggen 🙂 

Finn Pinnedyrene 😀 Det var ikke lett. 

Disse bodde sammen….

Ville posere litt for kamera 🙂 

Er ikke missfornøyd eller noe sånt…Bare en selfie og det går som regel ikke bra. Må jo konsentrere meg så gæli 😀 

Denne hadde jeg lyst til å holde 🙂 

Det gikk greit med denne her å. Storkosa meg og skulle gjerne hatt den med hjem 😀 

Det er sinnsyke muskler i den tynne lille kroppen. Tok godt tak rundt hendene når den rørte på seg. 

A dream came true and I am so happy 😀

Neste drøm er å holde en større slange, og å teste om jeg tør holde en Tarantella 🙂 

Jeg føler meg som verdens heldigste i kveld 😀 

Klemmer fra meg <3 

11 kommentarer
    1. Ei_heks: Bare litt gal 😀

      De er jo kjempefine alle sammen. Savner dem 😀

      Det er sant. Moro når man får gjennomført noe man har hatt lyst til lenge.

    2. Å så gøy. Vi var der i fjor. Fikk ikke holdt slange, men vi har holdt 2 kjempe pyton i syden. De er utrolig tunge. Christer og jeg har veldig lyst til å holde tarantella. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg