Tidlig våken en Søndag….

Goood morgen 🙂 

Våknet før 7 i dag av at Tobias (katten) kastet opp på stua..Så da var det opp og hjelpe han med å få fjernet det. Han blir litt lei seg når han gjør det og vil helst ut 🙂 

Tenkte jeg skulle sove igjen. Men fant ut at da kom jeg til å sove for lenge, så jeg spilte litt på mobilen…Til den låste seg helt og ikke ville hverken skru seg av eller starte igjen…Da sto jeg opp..

Alle blomstene fikk vann, og de ble så glade. Har flere orkideer med knupper som fikk stilkene festet til pinner så de holder seg oppe. To store Liljer skal få ny jord i dag. Det er mer røtter enn jord i urnene. 

Vaskemaskinen surrer og går og støvsugeren står og venter på å bli brukt 🙂 


Disse har vokst litt og ser ut til å trives godt 🙂 

Måtte ta bilde av denne som fløy over her å….Har sagt lenge at jeg ønsker meg linse med god zoom…Men tror ikke jeg trenger det helt ennå. Er fornøyd med den jeg har på kamera. Dette er full zoom, og det ble ikke så verst 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin dag i dag 🙂 

Klem fra Hanne <3 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg