Fredag og morgenfrisk….

God Fredag og helg 🙂 

Fikk en filmsnap av datteren i dag der hun flytter bildet sitt fra Torsdag til Fredag mens det synges en fengende låt om Fredag og fridager 😀 Tror hun gleder seg over at det er helg og ferien hennes starter 😀 Hun jobber i barnehage så det blir nok godt å roe litt ned…

Også gleder jeg meg veldig…Hun, barnebarna og eldste sønnen kommer hit noen dager om ca 14 dager….JEEEJ 🙂 

Kom på stua blid og morgenfrisk….. og sa GOOOD MORGEN til samboeren da jeg sto opp….Han bare lo og sa…god morgen trollet, og vent litt også tok han frem mobilen for å ta bilder 😀 

Out of bed look er kanskje ute det nå…..eller 😀 

Jaja..

Sola skinner selv om facebook melder regn og dagen kjennes veldig god 🙂 


Ønsker deg en riktig god dag i dag og god helg 🙂 

Ta vare på deg selv. Husk å gjøre noen “harlysttilågjøreting” innimellom alle “mågjøretingene”…

Kos deg sammen med dine og nyt dagen. 

Klemmer fra meg <3 

4 kommentarer
    1. Jeg synes det var ei ganske søt bustetrollfrøken på bildet jeg. Det gjorde sikkert din kjære også. Jeg hater å bli fotografert, for som regel ser jeg ut som et troll. Punktum. 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg