Dagene flyr….

Heihei og god kveld 🙂 

Dagene går så fort fortiden. Jeg står opp ved 9 tiden. POFF……så er klokka rundt 17 og kattene kommer og vil ha middag…Enda ett POFF…så er klokka borti 24 og mer og det er på tide og legge seg…

Ække no moro det nå når det er ferie. 

Plutselig er det August og skolen begynner igjen 🙂 

Det positive med det er at i slutten av August kan sønnen begynne så forsiktig å tråkke på benet igjen…og det gleder vi oss til 🙂 

I går kom Tobias og passet litt på meg. La seg bak meg og holdt en pote på skulderen min….Var så koselig atte 🙂 

Ønsker deg en riktig god kveld og en fredelig natt 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

10 kommentarer
    1. Rart det der – det kan virke som dagen går dobbelt så raskt når det er ferie og man har det kos..hmmm…hehe =) Og så koooselig at han passer på ho mor..flinke pusen <3 En riktig god kveld til deg også - og ei fin natt når den tid kommer =)

    2. Helene: Ja det er rart. Også våkner jeg tidlig 🙂 Det sliter jeg med når jeg skal opp og vekke sønnen for skole 😀 Merkelige greier.
      Han er god han og følger med på meg og om jeg har det bra 🙂
      Ha en fin dag i dag..

    3. Ei_heks: Blei seint her før det ble natta 🙂 Men nå skal vi sove og drømme søtt.
      Nattaklemmer og ha en fin dag videre i dag….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg