Katt og blomster…

Endelig er Ole hjemme igjen 🙂 3 dager borte er lenge det 😀 Er ikke noe for sånne avstandsforhold, selv om det bare er for noen dager 😀 

Satt ute etter jeg hadde plantet. Da kom Tobias og pratet litt. La seg på bordet og lekte blomst, den fineste blomsten som finnes er han 🙂 


Men så var det visst ikke så godt å ligge der allikevel…Fingrene som koser med ørene var ikke der 🙂 

Blir helt borte når jeg gnur øret mellom peke og tommelfinger….Men hvis Ole prøver så vrir han hodet bort og ser stygt på han 😀 

Plantet se små søte. Spent på om de blir store etterhvert. Da får jeg plante om igjen 🙂 

Stemor har også vokst seg stor og fin etter jeg hadde aluminiumsfolie rundt kassa. 

I dag blir det pølsemiddag, Ole måtte på butikken og kjøpe nesten med en gang han kom hjem stakkar 🙂 Satser på at det er overgangsalderen som har slått til. Blør for 3. gang på 1 mnd. Det holder det. Blir litt slått ut og kroppen vil ikke helt være med…

Men…

Får være lykkelig for at jeg ikke merker noe til frost og kulde om hverandre og alle andre plager som følger med 🙂 

Sånn, da kom han hjem igjen. Jeg får komme meg på kjøkkenet og sette på maten og servere når det er ferdig 🙂 

Ønsker deg en fortsatt god kveld. 

Klemmer fra meg <3 


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg