Mye smått og fint på vei til legen…

Heihei og god Mandag 🙂 

Måtte en tur til legen og ta nye blodprøver i dag, mobil og linse ble med vettu 😀 

Skulle ønske dette var mitt stakittgjerde rundt min egen lille røde stue….Men…det er bare ett kort gjerde som skjermer litt mellom veien og cafeen 🙂 


Merkelig..Jeg har det med å havne midt oppe i frokosten til en eller annen Eddie når jeg er ute og tar bilder…:) 


Greide ta ett bilde av Humla som summet fra blomst til blomst i Jasmin…Bare knipset i vei og håpet det ble noe av. Og det ble det jammen meg 🙂 

Dagene har vært litt tunge i det siste…Veldig mye susing i hodet og alle bevegelser kjennes trege. Rister innvendig…Er vel en reaksjon på både før og etter sykhuseopphold og legen i dag tenker jeg. Tar litt tid å komme seg ovapå igjen 🙂 

Nå er det bare videre undersøkelser av forhøyningene i blodet uti August. Da er også 6 ukers kontrollen til sønnen….Etter det…Da roer det seg nok ned og innsiden kan begynne å slappe av 🙂 

Det er sommerferie…uten sommer (som det sto på ett regnværsbilde av barnebarna jeg fikk av datteren i Bergen) I natt var det bare 8 grader ute, ikke akkurat tropenatt 😀 

Hvordan er dagene dine? Får du gjort noen “har lyst til å gjøre” ting innimellom alle “må” tingene 🙂 

Nå skal jeg legge meg litt ned på sofaen og se om susinga roer seg litt. Hvis ikke får jeg bestille nakkemasasje av ene sønnen her 🙂 Han er veldig flink til det, og det hjelper som regel litt. 

Ønsker deg en fortsatt fin dag i dag. Ta godt vare på deg selv 🙂 

Klemmer fra meg <3 

 

2 kommentarer
    1. Kjempefine bilder 🙂 Det er mange som styrer med samboere og leger om dagen.. Ikke jeg men vet om andre . Ha en fin dag , håper susinga gir seg<3

    2. frodith: Takk 🙂 Samboeren er grei han. Men er ikke så glad i legen. Ikke når hun ringer og ber meg komme tilbake fordi det er noe galt 🙂 Susinga er kanskje tinitus. Er ikke så lett å få undersøkt.
      Ha en fin kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg