Ferdig opererert…

Knut fikk sove lenge i dag 🙂 Helt til 10 tiden. 


Godt å ha vindusplass når det er varmt og fint vær ute 🙂 


Kl 11.10 var vi på vei opp til operasjon. Han gruet seg ikke og hadde det fint 🙂 

Anestesi kom og satte veneflon. Denne gangen gikk det kjempfint. Greide det på første stikket, bare rotet litt inni der for å treffe 🙂 Forrige gang stakk de om og om igjen i begge hendene og oppover armen. Endte med å sette en i albuebøyen. Tror de var nedi føttene og prøvde å. Årene hans er ikke særlig samarbeidsvillige 🙂 

Han sovnet fort og jeg gikk på avdelingen for å spise frokost. Så gikk jeg meg en liten tur. Må si jeg ikke helt forstår kunsten som er her 🙂 Den er sikkert fin for de som forstår seg på sånt. 


Blåfargen er fin da 🙂 


Så var det bare å vente. La meg på senga for å høre litt lydbok. Damen leste som bare det hun, men usikker på hva hun sa. Sovnet fra hele boka 😀 

Kirurgen kom ned og fortalte at de var ferdige og at alt hadde gått som planlagt 🙂 Ca kl 16 fikk jeg komme opp på oppvåkningen og se det selv 🙂 

Snappe at han er våken til kjente…Damen der var veldig fornøyd med blodtrykk og alt så det ble ikke så lenge der oppe denne gang som forrige. 

Han ble veldig kvalm da vi kom på rommet så han fikk kvalmestillende. Også sovnet han 🙂 

Jeg har med perlebroderiet og skal kose meg med det….og høre lydbok igjen. Får vel spole litt tilbake 😀 

Ha en fortsatt fin kveld og kos deg 🙂 

Klemmer fra meg <3 
 

12 kommentarer
    1. Helene: Nå er han våken igjen og kvalmen er borte. Har fått i seg ei skive og skal ha middag snart 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld du å 🙂

    2. frodith: Gikk fint å vente. Jeg sovna 🙂 Nå har han spist og sovet litt og er i fin form. I morgen er det opp å gå 🙂 Men det var godt når kirurgen kom og sa alt hadde gått finr 🙂

    3. Ei_heks: Ja veldig godt. Godt når kirurgen kom og sa det hadde gått fint. Og enda bedre når jeg kom på oppvåkninga og så det selv 🙂
      Mammahjertet er utrolig sterkt og tåler mye bekymring og smerte. Rart hvordan det blir sånn i det man får barn 🙂
      Sove godt og drømme søtt du å 🙂

    4. He he ja. Vi bekymrer oss for dem hele livet, selv når omsorgsbildet snur og det er de som tar vare på oss. Det ser jeg så tydelig på mamma’n min nå. Hun bekymrer seg like mye for både oss døtrene, barnebarn og oldebarn, selv om det er vi som i praksis må passe på henne nå. Kjærlighet ER blant mye annet å bekymre seg. <3

    5. Ei_heks: Det er sånn det er å være mamma. Barna blir aldri voksne nok til å greie seg helt uten vår hjelp 😀
      Det er godt å. Vite at det alltid er noen der man kan lene seg på.

    6. Ei_heks: Det gjør vi 🙂

      Jeg har visst sovet godt i natt. Knut har dratt i dyna mi flere ganger og bedt meg stoppe snorke 😀 Var heldigvis ikke jeg som holdt han våken 🙂

      Ha en fin dag i dag. Hvordan går det med svimmelheten din, er det blitt bedre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg