Gurushots..Fint sted å dele bilder med verden..

https://gurushots.com

Dette her likte jeg godt. Synes sånne “meld deg inn” greier er veldig skummelt. Det er så mye regler på engelsk at jeg sjelden gidder lese alt, og da tør jeg ikke melde meg inn. 

Men samboeren leste og han fant ingen haker med det, så da tok jeg sjansen 🙂 

Man legger ut bilder og er med i konkurranser. Får stemmer på bildene, følger og blir fulgt…Det er gøy og se at andre liker bildene og lysten til å ta mer bilder blir større. 

Og det er så utrolig mange flinke fotografer der ute i verden som legger ut kjempefine bilder 🙂 

 

3 kommentarer
    1. Den må jeg sjekke ut..men ja.jeg også liker ikke det å melde meg inn osv..og når det er på engelsk blir jeg usikker…men skal se på denne…takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg