Heldig som slipper gå så langt….

Noen flere bilder fra turen Tigeren og jeg tok i hagen i dag tidlig. Bruker legge ut alt på en gang, men i dag tror jeg jeg var litt smart 😀 Delte det opp, så fikk jeg til to innlegg…Har gjort dette i noen år nå. Men det tar litt tid før smartheten slår til 😀 

Jeg er så slapp og sliten om dagen. Vet ikke hvorfor, det bare er sånn 🙂 Eller det kjennes ut som sånn det var for ett par år siden. En gåtur en dag så er neste dag sofadag og koma 😀 Gjør meg ikke noe. Har tid til å la kroppen komme seg igjen, så da sitter jeg her og venter på en mer våken dag i morgen 🙂 

Har det veldig godt selv om det blir mye sofa og lydbok. Jeg ser Syrina danse i vinden og kjenner den sender inn den gode lukten 🙂

Jasmin blomstrer snart. 


Gammel og ung


Føler meg veldig heldig som bare kan gå utenfor døra her og finne så mye fint 🙂 Også så mye Løvetann det er i år, kan ikke huske det har vært så mye før. Men nå husker jeg veldig dårlig da 🙂 Og brennesle, den husker jeg. Det er overalt. Den er fin den å. Men vanskelig å ikke komme borti når det vokser søte små ting under den 😀 

Nå er det pølsetid. Enkel og grei middag 🙂 

Ha en fortsatt din kveld. 

Klem fra meg <3 

4 kommentarer
    1. Ida Caspara: Ja de er fine. Er veldig glad i de som vokser villt og titter opp under og mellom andre planter 🙂
      Er nok løvetannår ja. Det er gult overalt. De er fine de å 🙂

    2. Flotte bilder! ja vi er heldige som har naturen tett på..ikke alle er så heldige…Kjenner igjen det med å gjøre mye en dag..og får igjen for det neste dag..Om og gjøre og posjonere… det var det da…hihihi

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk 🙂 Kroppen forstår at den må slappe av litt, men hodet henger noen år etter, tilbake til da man greide alt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg