Ukas siste dag…

Hei igjen 🙂 

Siste dagen i denne uka. Dagene, ukene går så fort. Snart sommerferie. Snakket med barnebarnet mitt i tlf i dag og da kom jeg på at om ikke lenge nå så begynner hun i 2. klasse allerede. Det er ikke lenge siden hun hadde første skoledag 🙂 

Eller det er ikke lenge siden jeg fikk snap av datteren min med bilde av innkallelsen til besøksdager i god tid før hun skulle begynne i 1. klasse 😀 

Yngste av unga mine begynner snart i siste klasse på u.skolen…

De ble voksne så altfor fort disse barna…:D 

Litt grått og regn i dag så sender deg som også har en sånn dag en solgul Stemor 🙂 


Trodde nesten malinga ikke hadde tålt regnet i natt. Men det var bare pollenet som hadde latt seg kapsle inn i vann og lagde fine dammer 🙂 


Nå ula det masse borti rundkjøringa her. Håper det bare var øvelse. Blir urolig når det varsles om ulykke sånn..Og når helikopter kjører over. 

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag, kos deg der du er 🙂 

Klemmer fra meg <3 

 

8 kommentarer
    1. ..ja de ungene..skyter i været. Nå har jeg da bare én..men han er 19, og så sjølvstendig at det er nesten skummelt..
      Takk for flotte bilder på en grå dag 🙂

    2. Så fine bilder. Elsker gule blomster og du begynner virkelig å få teken på det med dråpebilder!
      Ha en vakker dag!
      Jeg skal snart avgårde for å hjelpe en kompis med å male. 🙂

    3. Ei_heks: Takk 🙂 Ja gule blomster er kjempefine, veldig glad i de. Takk igjen, det er noe med de små dråpene…Facinerende hvordan de kan ligge sånn som de gjøre uten å sprekke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg