Måtte bare ut å gå en kveldstur…

Det var så deilig ute i kveld at jeg kjente jeg måtte ut å gå en liten tur ned til Lågen. Spurte samboer om han ville være med, men han orket ikke. Spurte sønnene om de ville være med, men de orket ikke de heller. 

Så da tenkte jeg at jeg skulle gå alene….Men da kom samboer og ville være med allikevel….Det sto i samboerkontrakten sa han, at når en ville gjøre noe så måtte den andre bli med…..Hmm, jeg har ikke sett den kontrakten, så vet ikke helt om det stemmer 😀 

Det var veldig koselig å få selskap på turen, så det gjorde ikke noe 🙂 


Edderkoppen har jobbet hardt.


Strå er utrolig fine.


Satt litt her og nøt stillheten 🙂 Tenk å være så heldig å bo bare noen skritt fra en så fin plass. Midt i sentrum med masse butikker og bilvei rett ved….Men her merker vi ikke noe til det. På andre siden av vannet her er barndomshjemmet til mora mi, oldemor og oldefar 🙂


Liljekonvalen har overtatt når hvitveisen visnet…Så flere av dem hadde kommet med blomster…Nydelige….


I hagen har jordbær begynt å blomstre. Ikke så mange, men det kan jo hende det blir en smaksprøve med bær om ikke lenge 🙂

Takk for turen, koselig du ville være med 🙂

Nå er denne dagen over…Den har vært uendelig lang selv om vi sto opp litt seint. 

Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt når den tid kommer….Ta vare på deg selv og de du har rundt deg 🙂 

Ta med deg ett lite minne fra dagen inn i drømmen…

Klemmer fra Hanne <3 

12 kommentarer
    1. Så fine bilder igjen, og så heldig som har så mye liljekonvall, det er en av mine yndlingsblomster, må på mangen å plukke hvert år. God natt, sov godt 🙂

    2. Takk for turen flotte bilder og det med speilingen av solstrålene var knall. Jeg liker det enkle så stråene av gull er en klar favoritt hos meg. Ser du har forandret nokså mye hva og hvordan du tar bilder. Den esken med linser gjorde sittden 😉

    3. Atle Lundhaug: Koselig du ble med 🙂 Ble veldig fornøyd med sola i vannet jeg å. Det ble mye morsommere å ta bilder med linsa. Men turene blir veldig lange, det er mye smått å ta bilde av som jeg ikke la merke til før 😀
      Tusen takk for at du “ba” meg kjøpe den..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg