BARE BILDER….

Hei og god Onsdag 🙂 

Ser ut som det blir bare bilder i dag. Det skjer ikke så mye her hos oss, da blir det ikke så mye å skrive om heller 🙂 

Tok noen bilder av morgendugget i gresset. Greier fortsatt ikke få bildene så klare som jeg vil ha dem. Så er ikke helt fornøyd. Men det får gå 🙂 


Tror dette kanskje er en Valmue. Det står en enslig en stakkar ute her 🙂 


Ei and på vei hjem.

Masse knupper og blomster på Rogna. 


Sånn, da ble det ett innlegg i dag å…Greit å fylle opp med bilder når hodet er tomt for tanker. 

Ønsker deg en fortsatt fin dag. Samle små minner du kan ta med deg videre. 

Klem fra meg <3 

 

19 kommentarer
    1. Så fine dråpebilder! Det har jeg lyst til å teste ut litt mere også.
      Nå har jeg forøvrig lagt ut noen bilder fra turen til Fetsund Lenser. 🙂

    2. Ei_heks: Jeg har aldri helt lagt merke til alle de fine dråpene som er om morgene og etter det regner før. Men nå når jeg har fått macrolinse så ser jeg dem 🙂

      Jeg så på bildene dine. De er kjempefine. Håper på å få tatt en tur dit en gang 🙂

    3. Ei_heks: Jeg kjøpte en som jeg fester på mobilen. Den er helt grei. Men ønsker meg ordentlig kamera nå når foto blir mer og mer moro.

      Ja det kan jeg. Der er jeg litt kjent vettu 😀 Har bodd på Skjetten. Jobbet på Obs Lillestrøm og på Strømmen storsenter…Savner både Lillestrøm og Strømmen litt. Men det har skjedd store forandringer der siden jeg flyttet. Det er blitt så stort 🙂

    4. Flotte bilder…og bilder er alltid hyggelig syns jeg da…:-) Bilder sier ofte mer en ord… ha en god kveld!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Det er sant. Man kan se mennesker bedre ved å se på bilder de tar. Om de ser stort eller smått, eller litt av begge deler 🙂 Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    6. Jeg hadde litt ekstra her for litt siden, så da kjøpte jeg meg et ganske bra kamera. Et hybrid, så det er ikke så tungt som vanlig speilrefleks. Er veldig fornøyd med det, men jeg trenger nok et kurs i bruken. Og så macro da. 😉
      Ja, det har vært stor forandring bare på de årene jeg har bodd her.

    7. Ei_heks: Tippa vikinglotto i kveld. Så da regner meg med at jeg kan kjøpe meg kamera i morgen 😀 😀
      Er ikke så sterk i fingrene lenger, da er kanskje det hybrid bedre til meg tenker jeg. Får man macro linse til det?

      Det er 11-12 år siden jeg var rundt der. Har bare kjørt gjennom. Men det er 2-3 år siden det å nå.

    8. Ja, du får alle typer linser til det.
      Men det er litt dyrt. Mitt kostet 8000,-. Husker ikke om det var med eller uten zoomen. Det finnes garantert rimeligere alternativer. Fadderdatteren min har et som er mye enklere. Mer som et digitalkamera. Det var det hun testet ut i går. Tror hun var fornøyd.
      Macro til mobilen hørtes spennende ut. Hvor fikk du tak i det og finnes det til alle mobiler?

    9. Ei_heks: Det var litt for dyrt for meg 🙂 Skal lete litt på nett og se om jeg finner meg ett. Jeg har sett de som ser ut som digital. Men glemte se om det er med macro..

      https://www.teknikmagasinet.no/produkter/mobilt-o-telefoni/mobiltilbehor/kameralinser/apexel-apl-fcfwm-3-in-1-phone-lens

      Denne bestillte jeg her fra teknikmagasinet. Er veldig fornøyd med den. Enkel og lett å ha med seg og å sette på 🙂

      Vet ikke om den passer til alle. Jeg har Sony.

    10. Nei, jeg var litt heldig så jeg kunne ta meg råd til det akkurat da.
      Jeg også, så da skal jeg teste det ut. Ikke alltid det passer å dra med seg kamera. 🙂
      Stuper inn og sjekker! 🙂

    11. Tonje: Tusen takk 🙂
      Fint navn du har…det heter datteren min å 🙂

      Har lest noen innlegg i bloggen din. Forstår du er sint og lei deg. Vondt å lese hvordan du har det og hva du opplever.

      Håper det ordner seg for deg og familien din og at du får ro. Ta vare på deg selv. Klem 🙂

    12. Hehe så kult Hanne 🙂
      Ja det er vondt og tungt det jeg går gjennom og jeg håper det virkelig vil gi seg.
      Tusen takk, det håper jeg også 🙂

    13. Anonym: Har du noen som er med deg i prosessen. Som er med på alle møter og samtaler?
      Ta vare på deg selv og prøv å ikke slite deg ut. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg