Søndagstur…en annen vei..

Hei fra meg 🙂 

I dag gikk vi en annen vei enn vi bruker. Måtte finne noe nytt å ta bilder av 🙂 Er så heldige at vi har mange veier å gå. 


Ett hjerte i dag å. Inne i Tulipanen som står i hagen. Så det da jeg så på bildet når jeg kom inn 🙂


Pæretreet blomstrer…Det er synd de ikke blir så lenge.


Veien kan være lang å gå. Men hvis man løfter blikket litt og ser rundt seg, så ser man at verden er egentlig ganske fin 🙂


Inne i skogen lå ett lite hus…Kanskje ett pepperkakehus 🙂 Turte ikke gå og se etter i tilfelle det bodde en heks der…Hadde ikke tid til å bli tatt til fange i dag. Måtte hjem å lage middag 😀

Vi kom oss forbi og så ingen heks noe sted i skogen…..Håpet litt på å se ulven der inne blant trærne, men gjorde ikke det heller 🙂

Nå er middagen ferdig så du får ha en fortsatt fin kveld….

Klem fra meg <3 

 

4 kommentarer
    1. Så flotte bilder! og løvetann som er på vei til å dø tok jeg også masse bilder av i går..og mye av det andre du har her..så vi “ser” nok mye likt..naturen har MYE å by på…:-)

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Tenker når jeg ser løvetann i alle stadiene at livet og døden kan være vakre begge to 🙂
      Det er sant. Man må ha god tid ute i naturen.

    3. Godt å komme seg ut, og i dag var det jo så flott vær :-). Gamle hus i skogen må jeg alltid utforske, med eller uten ulv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg