Sol, måne, rynker og kjærlighet…..

Først ett bilde av Bergens fineste jenter <3 

Barnebarna på toppen av Ulriken…Utrolig utsikt 🙂

De har gått opp der i dag. 


Det har vært mange småfugler her i dag…Tror det var Linerla som trippet ute på plenen. Også var det to Gråspurver som virkelig “krangla” i treet…Jeg tenker det var en herre som kom litt sent hjem til kona etter en tur ut med gutta i går 😀 Eller hun hadde vært ute også hadde ikke han gjort det han fikk beskjed om å gjøre mens hun var borte…..Sånn som det gneldra ute her en stund, så må det være noe sånt som har skjedd….Hørtes ut som hun fikk siste ordet 😀


Blei grilling i kveld…Endelig, det er godt det 🙂 Også så godt som det lukter….


Sola og månen var bare noen meter fra hverandre i kveld 🙂

Livet har lært oss at kjærlighet ikke består i å stirre på hverandre,

men å se i samme retning.

Antoine de Saint-Exupéry

Man kan se LIVET i ett ansikt. Opplevelser setter sine spor….Noen negative, noen positive…Det blir linjer på kryss og tvers. 

Hva er det som er så galt med å bli eldre og få rynker?

Jeg har fortjent hver eneste en av rynkene mine.

Lauren Bacall


Sånn, det var litt av hvert fra denne dagen…

Håper du har kost deg i dag å, og at du har greid å ikke gjøre noen ting hvis det var det du hadde lyst til 🙂 Fridag er fridag. 

Ta godt vare på deg selv og ha en fortsatt fin kveld. 

Sove godt og drømme søtt. Og ta med deg ett godt minne fra dagen inn i drømmen….Tenk på en ting fra dagen som gjorde deg glad 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

 

10 kommentarer
    1. Så flott det bilde av barnebarna på Ulriken var..flinke jenter =) Godt at du har hatt en fin dag..så sååååå deilig ut med grilling <3 Ha en flottersfin kveld videre, og ei riktig god natt =)

    2. Så koselig med tur , barnebarn, god mat og fint vær…:)) Rynker må man ha når man ikke er ungdom lenger.. som du sier det er livet som setter sine spor :)) Ønsker deg en fin morgendag <3

    3. Helene: Det synes jeg å, de er kjempeflinke..4 og 7 år, korte bein opp alle de steinene 🙂
      Grilling blir det mye av om sommeren. God natt til deg å 🙂

    4. annebe: Det er synd barnebarna bare var på snap 🙂 De koser seg på alle fjellturene sine.
      Ja jeg er glad for alle rynkene mine. De er meg 🙂
      Ha en fin dag i morgen du å.

    5. Flotte bilder, jeg fikk også av jentene.Ja jeg har aldri vert lei meg for de rynkene jeg har, vært ute i hele dag, god natt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg