Besøk av Gundersen og Tassen hans……

Orkdeen blomstrer så fint nå 🙂 

Se den fine himmelen vi hadde her i dag…Hjelper godt på humøret det gitt 😀 

Også fikk vi så fint besøk her i dag…..Av Tassen…..ja også var jo matfar med dag Bjørn Gundersen….Men han teller ikke så mye lenger nå etter han fikk Tassen 😀 

Se det nydelige ansiktet da. Er det noe rart jeg er helt på knærne forelsket <3 


Bjørn, Tassen og jeg ruslet en tur ned til brygga..

Det var noe så ille masse lukter å gå lukte på….Og tisse på 😀 

Disse to satt og sladra litt om vær og folk på bryggekanten……


Da Gundersen ringte i dag tidlig og spurte om han fikk lov til å komme en tur så spratt jeg opp og bakte ei sjokoladekake 😀

Neida, ikke noe spretting her 😀 jeg tok det veldig med ro…Det er ikke noe stress å få besøk av Gundersen…heldigvis 🙂

Vi ble kjent i 2005 på Sol chatten som fantes en gang for mange år siden…Da hadde han akkurat hatt 3. hjerneslaget og brukte chatten til å trene seg opp igjen. Etter en stund begynte vi snakke med hverandre på mic og cam hver dag, nesten hele dagen 🙂 Jeg gjorde det jeg skulle i huset og han var med 😀

Det har vært en fin dag i dag…Eneste problemet er disse mannfolkene som røyker og ikke får lov til å gjøre det inne. Når man har besøk så må man jo være god vertinne og sitte ute med besøket…Blei jo så gjennomfrossen a gitt 😀 Når det er bare Ole her så gidder jeg ikke sitte ute 🙂 Jeg blei iskald på snuta 😀 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂 

Klem fra meg <3 


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg