Fått gjort litt i dag å…

Hei igjen 🙂 

Fy a meg så mye det er å gjøre ute når vi ikke gjorde noe i høst…Skal ikke gjøre den feilen igjen 😀 Også skulle det vært en måte å dressere småfuglene på så de ikke søpler så innmari med solsikkefrøene.


Er ikke sikker på hva slags blomst dette er…..(Roper på mora mi)…Mooor, hva heter den? Hun vet alt om blomster. Det er bare å forklare at den har sånn og sånne kronblader og blader i den og den fargen….Så har hun svaret 😀 Ikke alt hun vet, men nesten 🙂  Hjernen min sier fiol, men lurer på om den prøver få meg til å dumme meg ut 😀 

Jeg googla og fant ut at den heter Scilla 🙂 

Syrina har gått masse fine skudd….Gleder meg til blomstene kommer og den begynner sende ut den gode parfymen sin 🙂 Da er det sommer. 


Tulipanene begynner å komme seg opp av solsikketeppet å. Det blir fint når de begynner å blomstre. De er ikke mange, men en er bedre enn ingen 🙂 

Ole og jeg fikk raket og ordnet litt i skråningen her. Det er så mye gammelt tørt gress at det nye sliter med å komme seg opp. Vi har forfedelig sløve med å holde orden i fjor. Gressklipperen røyk og tråden på kantklipperen forsvant….det er gruelige gode unnskyldninger for ikke å gjøre noe 🙂 

Neida, det er ikke det. Men når formen ikke var på topp og pengene ikke strakk til ny klipper så ble det sånn. Krysser fingene for at det dukker opp en gressklipper på tilbud om ikke lenge….Nå har vi bare hus og hage som selger sånt her, så da må det bli de ha tilbud 😀 

Må nok kjøre over det tørre med klipper for å få frem nytt gress bra bunnen tror jeg. Stakkars, synes jeg ser hvordan de kjemper om å komme seg gjennom 🙂 

Eller ringe bort på brannstasjon og spørre om de vil ha en plass å ha bråtebrannøvelse på 😀 

Jupp…..Da fikk vi gjort litt i dag å…..Det går ikke fort unna, men det blir gjort…..etterhvert 🙂 Bare vi er ferdige før vinteren kommer igjen så er jeg fornøyd med det 😀 

Ha en fortsatt fin kveld. 

Klem fra meg <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg