Jobbing en Lørdag….

I dag skulle vi egentlig gjør en del ute i hagen og gå en tur. Ole var og kjøpte hagesaks og ordentlige hansker.

Men så kom Knut ned og sa han skulle bygge pc sin først. Ole har jobbet med pc og bygging så han forsvant rett inn i “gamle dager” med en gang. Så gløden i øynene på`n 🙂 


Rune måtte også jobbe litt. Da jeg våknet i dag hadde jeg problemer med å snu på hodet og det var vondt å løfte høyre armen. Men med litt massasje og Voltarol salve så ble det så bra atte 🙂 


Også skulle jeg peke på noe jeg trodde var i veien for en del de skulle ha på plass. Puttet fingeren inni ett hull. Det var ikke så lurt. Var skarpt det. Automatisk så dro jeg fingeren til meg. Da ble jo skaden enda litt større 🙂 

Det er vel bare øverste huden som forsvant, men det blødde en del. Når det drypper blod på gulvet, da er man hardt skadet da 😀 

Så da fikk ikke jeg gjort noe mer i dag 😀 Leit når sånne ting skjer. 

Blir vel en tur ut senere i kveld. Det er fortsatt mye igjen av dagen 🙂 

Pc virker ikke som den skulle så de måtte til å skru litt igjen. Jeg får rydde litt. 

Ha en fortsatt fin Lørdag. 

Klem fra meg <3 
 

2 kommentarer
    1. Godt Pc’n ble ferdig i dag 😉 og JA… Vi kan jobbe i hagen i morgen 😉 Gleder meg allerede 😉 Ha en fin natt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg