Vil gjerne dele turen vår med deg…

Hei du 🙂 

Nå har vi gått en tur langs Lågen. En perfekt plass for å roe ned ett slitent sinn 🙂 

Bjørka er det fineste treet. Det blir mange bjørkebilder i løpet av en sommer 😀 Om ikke lenge er hele bakken her dekket av hvitveis. Det gleder jeg meg til 🙂 


Frosten sitter i vannet ennå.

Denne satt nesten i toppen av pæretreet. Det er masse fugler som flyr frem og tilbake mellom maten og trærne. De skravler og sloss litt.

Jeg fikk ett hjerte på veien vi gikk. Og da vi kom hjem og jeg skulle vaske hendene så fikk jeg jammen meg ett til på kjøkkenkrana 🙂 Noen er med meg og viser meg det. Lurer på hvem 🙂

Sitter ute og går gjennom bildene jeg har tatt. Det er godt å bli blendet av sola, lenge siden sist 🙂

Alle fire gikk. Gutta snudde etter en stund fordi Knut fikk vondt i hofta. Trening hos fysio i morgen, også får vi gå igjen på Tirsdag. Så blir nok musklene mellom hofta og kneet mykere og strekker seg så de ligger der de skal etterhvert 🙂



Takk for at du ville være med oss på turen. Det er koselig å dele denne fine plassen med deg. Håper du også fikk litt glede av den 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld. 

Klemmer fra Hanne <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg