Snart julaften…..

Det er så mye snakk om fattigdom for tiden. Det er veldig bra. Det er godt at alle får vite at ikke alle har det like bra i rike Norge. Føler meg ikke fattig ellers i året, men nå når jula er om bare noen dager og det er mye annet enn det vanlige som skal kjøpes…..

Da er føler jeg meg er fattig. 

Det er ingen god følelse å være usikker på om man har penger til julegaver. Julemiddagen er jeg nesten ferdig med, men har ikke kjøpt en eneste gave ennå. Har søkt NAV om litt ekstra til jul, men ikke fått svar ennå. Så krysser alt jeg har for at jeg får litt ekstra før 23. Des 🙂 

Har så fine unger som sier de ikke bryr seg om gaver, men det verker jo litt i mammahjertet allikevel. Julaften er gaver uansett hvor gammel man blir 🙂

Føler meg rik på så mye mer og viktigere ting enn penger…

Verdens fineste barn og barnebarn. Kattene mine. Ett varmt og koselig hjem. Ved i vedskjulet og god mat. Det er den beste rikdommen 🙂 

Kikker ut av vinduet og kjenner at jeg ikke liker det jeg ser, det snør..og vi er forkjøla her. Det positive er at det er meldt pent vær fra helga, og at vi er friske igjen til julaften 🙂 

Gleder meg. 

Ta godt vare på hverandre og nyt resten av advent. 

Husk don`t drink and drive, du og alle andre på veien er verdifulle <3 

Se de små tingene rundt deg og hvis du har problemer med å gå ut så bare sett deg ved vinduet en liten stund. Kanskje du ser noe som gir deg ett lite lys av glede i hjertet 🙂 Det skal ikke så mye til. 

Ønsker dere en riktig god jul. 

Klem fra meg til deg <3 

Svaret kom i dag…og det blei ikke noe ekstra…jaja..

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg