Sitter og tenker litt på drømmen min..

Sitter her og tenker på hva jeg har lyst til å gjøre med fremtiden min.

Tenker mer og mer på at jeg har lyst på jobb. Men hva….

Kunne tenke meg en skrivejobb hjemmefra. Liker veldig godt å skrive. Kunne tenke meg å rettskrive forskjellig for andre. Alt som har med skriving å gjøre er moro. 

Ord er fine og lærerike 🙂 

Hvordan kommer man i gang med det? Så det var en nettside, men det kostet jo nesten 400 kr for å melde seg inn. Det turte jeg ikke. Tenk om det er bare juks. Jeg har ikke råd til å betale så mye også kanskje det ikke er jobber der i det hele tatt. 

Hvis jeg skulle drevet med dette så måtte jeg jo tjene litt på det også. Forferdelig vanskelig dette her 🙂 

Den største drømmen min er å åpne en kafè/hobbybutikk. 

Der folk kan komme og drive med hobbyene sine så andre får se hvordan de gjør det. Lære. De kan stille ut det de lager og få solgt det. De kan kjøpe en kaffekopp og vaffel eller noe annet og få litt sosialt med på kjøpet 🙂 

Ett sted de unge kan lære de eldre og de eldre kan lære de unge. 

Ett sted man kanskje kan lage litt mat sammen og kose seg sammen. 

Ett sted man kan slappe av med avisa eller en bok alene i en krok og samtidig kjenne man er del i noe mer sammen med andre. 

Ett sted man ikke trenger være redd for å si at i dag føler jeg meg ikke så bra og jeg trenger en klem. Også får man det uten å måtte forklare så masse. 

Jeg drømmer om å kunne drive ett sånt sted og se hvordan det gleder de andre som er der 🙂 

Det er LYKKE for meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg