Endelig er hjertet lett igjen…

Lenge siden sist nå 🙂 

Har hatt tunge dager siden jul. Lei av at ikke livet kan være mer stabilt, eller psyken. Den flyr opp og ned som en sprettball. Nå har det heldigvis snudd igjen og jeg gleder meg over alt som skjer igjen 🙂 

Nyter naturen og alle undrene som skjer der ute. Hver liten knopp og grønn gresstust som titter frem. Gleder meg til løvetann og hestehov, små lysglimt i hverdagen 🙂 

Alt hadde vært så mye bedre hvis man hadde visst hvorfor det plutselig blir så mørkt. Det er ikke noen grunn. Bare kroppen og hjernen som går inn i en slags dvale og alt er leit. Ingen ting å glede seg til, annet enn barn og barnebarn. 

Også plutselig forsvinner tåka og mørket, også er alt bare fint og man ser alt rundt seg og det er masse og glede seg til. Merkelige greier. Får nesten lyst til å utdanne meg til psykolog for å lære litt om det 🙂 Så jeg skjønner mer sjøl og hvorfor det skjer. Får snakke litt med psykologen på DPS om det neste gang. 

I går spurte Kjersti om vi skulle gå en tur på morran i dag. Det er noen mnd siden jeg var ute og gikk nå. Jeg sa ja og har virkelig gledet meg til turen 🙂 Det er godt det. Så i dag var jeg på tur i over  1 time. Sola skinte og det var akkurat passe kaldt. Gleder meg til neste tur. 

Mobilkameraet fikk også jobbet litt i dag, det er også veldig lenge siden. 


Nydelig nede ved Lågen i dag 🙂 


To ender svømte seg en morgentur 🙂 Dårlig zoom på mobilen så det blei ikke så bra, de var litt for langt borte. Men så veldig fint ut der de fløt rundt på naturens speilbilde 🙂 


Små gåsunger titter forsiktig ut for å kjenne på vårlufta 🙂 

Syrin venter på ordentlig sol og varme også så knuppene kan bli til blomster. Gleder meg 🙂 

Jeg håper dere som leser har fine vårdager også og nyter hvert minutt 🙂 Bruk de gode dagene til å åpne vinduet og trekk inn den gode lufta, eller ta deg en liten tur ut. 

Ta godt vare på hverandre og samle masse gode minner dere kan ta frem de dagene som er litt tunge. 

Husk du er verdifull <3

Klem fra meg. 

4 kommentarer
    1. så godt å høre 🙂 Det er ikke lett når nedturene kommer:/ mEN NÅ ER våren HER Å JEG ER glad <3 Titt gjerne innom bloggen min og mitt nye innlegg <3

    2. Herlig å høre at det går fremover! Ja, den som hadde forstått psyken. Den kan nok kanskje forstås, men hadde livet vært like spennende da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg