Bergenstur med mor og gutta…

22. Juli dro mor, alle 3 gutta og jeg på besøk til Tonje og jentene i Bergen 🙂 Vi kjørte om Haukeli, jeg vil ikke kjøre over Hardagerbrua. 


Hadde pause på Haukeli. En liten bekk klukket ved siden av oss. 

Det er fint oppe på fjellet. 

Måtte ha en pause og ta litt bilder. 

En liten tue med solskinn vokser opp av fjellet 🙂 


Stoppet her å for å ta bilde av fossene. Husker ikke hva de heter. Så hvis noen vet så er det bare å skrive det i en kommentar 🙂 


Syntes det er litt skummelt å se alle de kjempestore steinene som ligger langs veien. De har vel rast ned fra fjellet en eller annen gang. Huff. 


I Tysse var det bitte litte grann trangt om plassen i veien. Møtte først en buss og det var full stopp så mor og de bak måtte rygge så den fikk sneket seg forbi. Det er godt gjort å snike med en stor buss, men mannen greide det han 🙂 Han fortalte at det kom en semitrailer bak så vi måtte bli stående. Fyttirakkern så skummelt med semin tett inntil på ene siden og fjellveggen tett inntil på andre siden. Beundrer yrkessjåførene som må kjøre på smale Vestlandsveier. 

Ned å samle krabber. De er så heldige å ha denne fine plassen ikke langt hjemmefra. 

 

Stian har en liten tenkepause og nyter utsikten 🙂 


Flyene gikk i ett sett til og fra Flesland rett over huset der de bor. Var nesten så vi kunne se inn i flyene 🙂

Endelig kom det litt regn. Godt å sitte ute og kjenne kulda fra dråpene etter mange dager med altfor mye varme. 


Fant ett hjerte ute i gården hos Tonje 🙂

Også fikk jeg en ny venn 🙂 Nabokatten gikk sammen med meg da jeg tok bilder. Vi gikk og småprata litt 🙂


Tonje har pynta i trappa si. 


Alle disse fossene fasinerer meg…..Det er voldsomme greier. 

Regnbuen tittet fram da vi var på vei hjem igjen. 


Den aller beste gjengen i verden <3 <3 <3

Det var litt av turen til Bergen og jentene mine der. Takk til mor som orket bli med og som var så tøff at hun kjørte hele veien til og nesten hele veien tilbake 🙂 Og takk til gutta som ville være med alle 3 og satt i baksetet uten å bli gretne av varmen 🙂 Og en stor takk til Tonje som orket ha oss alle sammen der i flere dager. Folk overalt.

Jeg har en fin familie. 

Ønsker dere alle en god natt og en strålende dag i morgen 🙂 

Klem fra Hanne. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg