Sau, Bastø m.m…

Heihei. Nå er det en stund siden jeg hadde noe å si 🙂 Har tatt bilder, men glemt å legge dem ut her. 

Kommer noen nå. Fra litt forskjellige dager. 


Disse her skravla noe veldig da Kjersti og jeg var ute og gikk tur. Hadde masse å fortelle meg. Eller så kanskje de bare ville være med på bildene alle sammen, for de gikk litt i beina på hverandre for å komme først fram til gjerdet 😀 

I morgen skal vi på konsert med Stevie Wonder 🙂 Barna mine har spandert på meg billetten. Jeg har verdens snilleste unger 🙂 Også skal Knut Anders Sørum være oppvarmer. Det blir en fin kveld er jeg sikker på. 

Rose i hagen. Vi flyttet den i fjor og trodde den var død. Men det var det ikke 🙂 

Jeg er kattevakt nå, i 3 uker. En uke igjen, Tigeren er en utrolig snill og god katt. Det blir trist når han reiser igjen 🙂 


Skulle ta bilde av regnbuene. Var to stykker her. men så forsvant de nesten da vi kom nærmere fordi jeg somla litt med å få opp kameraet. 

Tigeren hviler litt 🙂


Internet var borte her i nesten 2 dager…Da gikk vi litt tilbake i tiden, til steinalderen ifølge kameraten til sønnen min 😀 Tok fra noe de gode gamle brett spillene igjen. 

I kveld kjørte vi gutta til Drammen også bestemte vi oss for å ta en tur til Sverige. Kjørte Oslofjordtunellen til og Bastøferga tilbake. Skjønner ikke at vi alltid havner i bånn, liker meg ikke der jeg 🙂 

Middag på ferga. Pølse og stappe er veldig god der 🙂 


Snart i Horten. 

Baugporten åpner seg. Det er grusomt langt ned så jeg holder litt avstand til gjerdet 🙂 

Da har dere vært med på tur igjen, koselig det 🙂 Velkommen til å bli med en annen gang å. 

Håper du har hatt fine sommerdager og har greid å slappe av og nyte litt, du fortjener det vettu 🙂 

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. Nå må jeg gå og sove litt så jeg skal orke være på konsert i morgen kveld. Blir vel mye ståing og gåing da å tenker jeg. Kjenner det i beina etter noen timer gåing på Nordbysenteret i Sverige. Også var vi bare i første etasje 🙂 

Natta sove godt og drømme søtt til deg <3 Du er verdifull og noen er veldig glad i deg. 

Til deg som skal ut i helga. Husk at det du gjør denne helga skal du leve med resten av livet 🙂 Kjør forsiktig og ta det med ro med alkohol og andre ting. Det er lov å bruke hodet 🙂 

Klem fra Hanne 🙂

 

10 kommentarer

Siste innlegg