En god tur i fin natur….

Satt på verandaen og spiste frokost på morran. Blåste kaldt og var egentlig ikke noe godt. Så da klaga jeg litt på facebook da vettu. Det så Kjersti og spurte om jeg ville komme og gå en tur. Det frista mer enn å sitte her å fryse 🙂 

Så da dro jeg til henne også gikk vi bortover veien der. Sola skinte og det var varmt og godt. Jeg er så heldig som bor i nærheten av skog og fine grusveier. 

Å i nærheten av Kjersti. Godt å gå og snakke litt, tømme ut alt som samler seg opp. Hun er flink til å lytte så er litt redd jeg prater for mye. 


Strå og ugress i grøftene er fine planter. 

Hundekjeks..


Gikk forbi en tue med mange store Prestekrager. 

Store fine sopp vokser på trestammen. 

Takk for turen 🙂 

Nå er jeg tilbake på verandaen i kalde vinden. Ser ikke ut som sola skal varme ordentlig på denne siden av huset i dag 🙂 Eller det er kanskje ett tegn på at jeg skal gå inn og gjøre noe der istedet for å sitte ute..:)

Ønsker deg en riktig fin dag. Ta godt vare på deg selv og nyt dagen. Hvis du ikke orker gå ut så lukk opp vinduet og la den gode sommerlufta fylle rommet ditt 🙂 Trekk pusten inn og la den fylle lungene dine. 

Husk du er verdifull akkurat sånn som du er og noen er veldig veldig glad i deg <3

Klem fra Hanne 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg