En god pinse…tur til Lillehammer.

Heihei. Er en stund siden jeg la ut noe nå 🙂 Har kosa meg sammen med gutta mine i pinsa. Stian kom hjem fra Lillehammer og var her en uke.

Vi tok en tur til mora mi. Grilla og kosa oss 🙂 

I går Mandag 9. kjørte vi Stian hjem til Lillehammer. Han skulle ta buss og tog, men så hadde jeg så lyst til å kjøre 🙂 Fikk se han noen timer lenger da. 

Det var strålende vær hele dagen. 


Trangt og varmt i baksete med 3 nesten voksen karer 🙂 Rune ser litt missfornøyd ut, men det er bare på bilde. Alle var blide og skravla gikk 🙂 

Her er det mange skjønnheter her..Tenk å hatt penger til en båt, det er en drøm. 

Den fine statuen på Helsfyr. Ikke helt sikker på hva det skal være, men ser ut som en fugl kanskje. Stork eller noe. 

Matpause ved Mjøsa, rett etter Mjøsbrua. Utrolig fin plass og slappe av etter noen timer kjøring. Hadde med matpakker, karbonader, egg og mye annet godt. Alle spiste seg mette og kosa seg 🙂 


Disse trærne var så fine. 

Så var Stian borte. Tror han synes det var litt godt å komme hjem 🙂 Skulle på jobb på kvelden så vi blei ikke så lenge. 


Stoppa på bensinstasjon og der rusla det ei fin lita due sammen med oss 🙂 Fine fugler. 

Vi fant veien mot Oslo. Har det med å rote oss bort på ukjente veier, men jammen meg fant vi riktig vei og kjørte om Hokksund og Hønefoss hjem. 

Godt å komme hjem etter en lang dag i bil. Men så utrolig godt å oppleve litt annet enn her hjemme å. Storkoser meg sammen med familien min 🙂 Nå skulle jeg bare hatt en 9 seter i sommer nå. Da kommer Tonje, jentene og Stian hjem. Da blir det for smått med en liten Mazda gitt 🙂 

Så Ønskelista mi består av…..

1..Hus. Har leid siden 89 tror jeg det er, og flytta mye. Kjenner nå at jeg er eldre og det frister absolutt ikke å flytte igjen. Ønsker meg ett lite hus, ikke stort. 2-3 soverom er det viktigste. Og en liten hage med gjerde rundt så barnebarna kan leke og ha det moro ute uten at det er farlig 🙂 

2..Førerkort til de to eldste så vi kan reise litt rundt når de er her. Eller en 9 seter til meg så vi kan kjøre samla 🙂 

3..Også en liten greie til slutt da..Båt, men har jeg ett trygt hus å bo i så unga kan komme og kalle det hjemme og en bil til å komme oss rundt med. Da har jeg det jeg trenger 🙂 Eller jeg kan bo i båten, det hadde jo vært det aller beste. Sovne og våkne til måkeskrik og bølgeskvulp, det hadde vært godt det. 

Ønsker deg en riktig fin kveld og en fin dag i morgen. Håper du har hatt en fin pinse du å. Glad for at du er innom og ser på bloggen min, takk 🙂 

Ta godt vare på deg selv. Husk du er verdifull og noen er veldig glad i deg <3

Klem fra Hanne 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg