En uke i Bergen…

Da har jeg kommet hjem fra Bergensturen min 🙂 Har kosa meg med barnebarn og nydelig vær. Jeg dro på Mandag og kom hjem i dag Lørdag. I dag da jeg skulle reise dro jeg tidlig ned til byen og satte meg på en benk ved Lille Lungegårdsvann. Satt der en times tid og bare nøt finværet og alle lydene. En som sang ett sted og trommer som slo på festplassen. Mange forskjellige mennesker som gikk forbi. Også så mange fine blomster i forskjellige farger. 


Dette er de fineste blomstene i Bergen 😀 Lise Sofie likte når jeg sa det 🙂 Vi gikk en tur på lekeplassen på Fredag. Dissa og rutsja. 

En humle satte seg på sparkesykkelen til Lise Sofie. Den trodde sikkert det var en fin blomst 🙂 

Her tror jeg hun driver og forklarer noe viktig….”Det e faktisk det….” fikk jeg høre veldig ofte 😀 

 


Denne og flere svevde høyt over Voss. 


Er veldig glad jeg ikke bor her 😀 

Det fristet ikke å dra østover igjen i dag. Jeg var helt sikkert vestlending i ett tidligere liv, føler meg hjemme på den kanten av landet 🙂 

Ønsker deg en god natt og en fin dag i morgen. 

Klem fra Hanne 🙂 

8 kommentarer

Siste innlegg