Grugler meg veldig….

Det er blitt Fredag og mye skjer de neste dagene. Eller…..for meg er det mye, for andre er det sikkert bare en vanlig helg/uke 🙂 

I morgen er det 30 års jubileum på Bjerkely folkehøyskole. Jeg var fast bestemt på ikke å dra. Men så ringte ei jeg gikk der sammen med og var  mye sammen med før og etter vi gikk der å, som jeg ikke har sett siden 2006 tror jeg det er. Var jo så koselig å snakke med henne igjen at helt uten å tenke på hvilke konsekvenser det ville få for meg så svare jeg ja til å bli med 🙂 Det tok selvfølgelig ikke lang tid etter jeg la på før hodet begynte å virke igjen og jeg angra. Men, men har klart å stenge det ute til nå. Men nå vil ikke magen og kroppen være helt med lenger, vi reiser jo i morgen tidlig…Gjør ikke noe om dere sender litt gode tanker og gode energier denne veien i dag og fram til neste Lørdag 🙂 Jeg vet jo det vil bli moro å se igjen de som kommer og se skolen, og jeg vet jeg får en fin dag. Irriterende at ikke hele meg kan skjønne det og glede seg litt 🙂 

Jaja….Sånn er det…..

På Mandag reiser jeg til Bergen aleine, helt uten unger..Det er jo på tide å gjøre noe for seg sjøl når man nærmer seg 50 🙂 Skummelt å ikke ha med en eller flere unger som beskyttelse og selskap. Men på den turen har jeg jo en kjempebonus som venter da…..Tonje og jentene……Får en dag sammen med alle 3, så er det Lise Sofie, Mathilde og meg aleine for første gang, det blir spennende og moro 🙂 

Det skjer ikke så mye i livet mitt, men når det skjer så skjer som regel alt på en gang, helst samme uka 😀 Er det noe rart det er like skummelt neste gang jeg skal gjøre noe når ting ikke skjer jevnlig så jeg ikke glemmer hvordan det var mellom hver gang 🙂

Og ja….jeg vet det er bare jeg som stopper ting fra å skje….Må komme meg ut og se på den verden som er utenfor hagen her og Kongsberg 🙂 

Masse blomster på Rogna..Husker ikke om mye rogn betyr mye eller lite snø. Håper på det siste 🙂 


Smørblomsten har funnet seg ett bed med bare steiner å vokse opp i. 


Her er det Liljekonvall over hele plassen 🙂 Også så godt det lukter. 

Takk for at du blei med på dagens morgentur 🙂 Var ikke lange turen, men mye fint å se på langs veien, og i hagen her. 

Ønsker deg en riktig god Fredag og en strålende helg. Kos deg masse og ting du liker å gjøre 🙂 

Klem fra Hanne. 

5 kommentarer
    1. Du har kjempegodt av og komme deg ut av hus og din egen hage:)kos deg masse Hanne og nyt dagene og minuttene:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg