Flere dager er gått siden sist jeg skreiv….

Bilder fra forskjellige dager. 

Englene holder en liten sommerfugl. Kjøpte på Nille, synes den var så koselig 🙂 


HOPE .LOVE..DREAM  BELIEVE

Det er kaldt om dagen ennå så jeg fyrer i ovnen. Gleder meg til sola kommer og begynner å varme litt….

Trenger veldig energien sola gir nå kjenner meg. 

Her har Tonje og jentene gått opp på Lyderhorn..Spiser niste mens de ser på utsikten. Synes det er godt gjort av en 4 åring å gå så langt oppover jeg 🙂 Mathilde hadde gått ett stykke så sovnet hun i bæreselen på ryggen til Tonje…Tonje er sterk og flink hun å…Mathilde på ryggen og en sekk med mat og drikke på magen 🙂

Stolt av jentene mine. 

Kjørte gutta til Drammen på Fredag og henta dem igjen på Søndag. Mye fint å se som suser forbi vinduene på bilen 🙂 

Nå sto disse trærne med masse nye fine grønne blader. Blir spennende å se forandringen når vi kjører forbi dem om 14 dager igjen å. 

Synes denne låven er så fin. 


Kristorn blomstrer…Og jammen i meg så ga den meg ett lite hjerte, så koselig 🙂 

Forrige Lørdag hadde vi pizza. Knut greide å legge armen inntil stekebrettet da det akkurat var tatt ut av ovnen. Allerede Søndag begynte det å bli rosa og Mandag da han hadde time hos legen ba vi han se på det. Da var det betent. Og han måtte begynne på antibiotika. De virker heldigvis fort 🙂 Man skal være forsiktig med brannsår. Betennelsen kan komme fort. 

Her har jentene mine gått opp Fløyen. 

Til sommeren skal jeg være med å gå opp ett av fjellene. Er jo så pysete. Så hvis jeg vil opp og se utsikten så er jeg nødt til å gå. Jeg tør da ikke kjøre toget opp Fløyen eller sitte i de hengedingsene opp Ulriken…Nei da spiser jeg heller smertestillende og går opp ja 😀 

Nå er det natta for meg. Har hatt noen dager som har vært trøtte og tunge igjen nå. Hvis jeg hadde kunnet så skulle jeg gjerne latt være å stå opp, bare sovet ei uke eller to. Det hadde vært godt det 🙂 

Ønsker deg en god natt og en fin dag i morgen. Lykke til til deg som skal på skumle møter eller gjøre noe annet som ikke er så morsomt. Trekk pusten dypt inn gjennom nesen og pust sakte ut av munnen igjen. Senk skuldrene og forbered deg godt 🙂 Ikke la deg tråkke på og stå på rettighetene dine. Du er tøff og flink som står på og gjennomfører 🙂 

Takk for at du er innom og ser på bildene og leser litt. Håper det kan være til litt hjelp og lyse opp hverdagen litt 🙂 

Klem fra Hanne. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg